23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Service er vigtigt i kampen mod nethandel

Det går godt i Sportigan i Skjern, og ejer Johnny Skovby mener, at der er to forskellige forklaringer på successen.

Den ene er den gode service, som er meget vigtig, når man skal konkurrere med nethandel. Den anden er opbakning fra lokalområdet. Denne opbakning opstår til dels, fordi Sportigan støtter forskellige lokale foreninger. Det skriver Dagbladet Holstebro-Struer.

Men Skovby har også deltaget i en aggressiv markedsføring, som skulle vise de handlende, hvad der ville ske, hvis ikke man støttede de lokale butikker.

Sammen med andre handlende i byen hængte han brunt papir op foran vinduerne, så folk kunne se, at butikkerne i så tilfælde ville være lukningstruede.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.308|instance-web01