23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk tøjmærke laver pop-up shop

Tøjmærket eet12 åbner pop-up shop Thunøgade i Aarhus til september.

Der er tale om en todages pop-up shop i galleri 77m3 på Thunøgade 1a.

ee12 er et nyt koncept hvor kunden køber high end fashion til overkommelige priser uden fordyrende mellemled og samtidig får en nærværende shoppingoplevelse og en langtidsholdbar

garderobe. Sådan beskriver ee12 selv deres koncept.

- Vores ambition er at skabe tøj, der både har høj kvalitet, sublim komfort og som du bliver glad for – nu og om flere sæsoner. Vi glæder os til at møde dig og dine venner og være med til at klæde jer på.

- Vores koncept går ud på, at alle kan komme til disse kollektionsfremvisnings events, som også er en form for networking. Her kan alle prøve, blive guidet og bestille af vores samplekollektion som vil være til display, og først herefter sætter vi produktionen i gang. Dette gør, at vi kan sælge til en helt anden pris, uden at gå på kompromis med kvalitet eller design, og vi undgår restpartier og spildproduktion. Kunden modtager ordren cirka 60 dage efter bestilling, fortæller Amalie Engbirk Friis fra ee12 ifølge fashionforum.dk.

ee12 afholder events to gange årligt i københavn, aarhus og paris, hvor kunderne inviteres indenfor til en introduktion af kollektionen.

Pop-up shoppen finder sted 10.-11. september fra kl. 12-21.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|