23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lidl købte kunderne med kolde kontanter i Holsterbro

Administrerende direktør for Lidl i Danmark, Finn Tang, forklarer, at fastgroede indkøbsvaner og fordomme ofte forhindrer folk i handle i Lidl-butikkerne.

Til gengæld bliver kunderne, når de først kommer ind i butikkerne, ofte positivt overraskede og får lyst til at komme igen. Det skriver Holstebro Onsdag.

Derfor vil Lidl lave en happening, hvor kunderne bliver betalt for at handle i butikkerne. I Holstrebro, København, Aalborg, Aarhus, Odense, Kolding og Næstved delte Lidl derfor penge ud for at tiltrække kunder.

Det var en del af den nye kampagne for Lidl, som er blevet døbt "Prøv noget nyt - det betaler sig."

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04