23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Boldsikker trælastdirektør satser på gode priser, rådgivning og service

Når byggecentret skal hive strøgkunder ind, så er beliggenhed noget af det vigtigste. Men i Osted på Midtsjælland er det anderledes.

Direktør for Stark i Osted, Jan Greibke, udtaler, at det handler om at yde god service til kunderne og tilbyde dem varer til en skarp pris. Det skriver Mester Tidende.

Håndværk og industri udgør 75% af omsætningen i Stark Osted. Greibke understreger, at det er vigtigt at forsøge at fastholde og udbygge relationerne til deres loyale håndværkerkunder, og at loyalitet langt hen ad vejen bygger på tillid og længerevarende samarbejde, hvor trælastdirektøren kan være sikker på at få sine penge, og hvor håndværksmestren kan være sikker på at få en god pris, råd og vejledning.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03