23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De danske forbrugere er vilde med rabatmærker

Ifølge en ny undersøgelse samler 36% af danskerne på rabatmærker.

Mange store detailkæder som Føtex, Netto, Bilka og Superbrugsen har indført mærkekampagner, der giver forbrugere rabat på udvalgte produkter. Det skriver metroXpress Aarhus/Vest.

En ekspert og foreningen Aktive Forbrugere advarer dog kunderne, og pointerer, at rabatordningerne i sidste ende ikke kommer forbrugerne til gode.

- Rabatordninger gør det sværere for forbrugere at gennemskue de reelle priser på markedet, og det skader priskonkurrencen, siger Klaus Melvin Jensen fra Altive Forbrugere.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|