Mens discountkæden Faktas jagt på en ny position i markedet har fået stor medie-opmærksomhed, har kædedirektør Jesper K. Andersen og kollegerne i Dagli'Brugsen kunnet arbejde i fred med deres nye koncept. Det skriver Dansk Handelsblad.
Dagli'Brugsen nye koncept bliver reelt også det første af sin slags i Coops nærbutikskæde, som kom til verden for godt 20 år siden, da supermarkederne i SuperBrugsen blev skilt ud fra de mindre Brugser.
Allerede om få måneder åbner den første Dagli'Brugs i en opdateret udgave, som satser endnu mere på butikken i en rolle som centrum for livet i de mindre byer.
– Vi har aldrig før lavet et koncept i kæden, som vi har implementeret fuldt ud. Men vi trænger til at gøre Dagli'Brugsen mere moderne. Det første skud på stammen kommer til december i Glejbjerg, tæt på Varde, fortæller Jesper K. Andersen.
Læs mere i Dansk Handelsblad.