23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagli'Brugsen spidser konceptet

Coops nærbutikskæde trækker forsamlingshuset ind i den lokale madbutik og satser på flere danske varer.

Mens discountkæden Faktas jagt på en ny position i markedet har fået stor medie-opmærksomhed, har kædedirektør Jesper K. Andersen og kollegerne i Dagli'Brugsen kunnet arbejde i fred med deres nye koncept. Det skriver Dansk Handelsblad.

Dagli'Brugsen nye koncept bliver reelt også det første af sin slags i Coops nærbutikskæde, som kom til verden for godt 20 år siden, da supermarkederne i SuperBrugsen blev skilt ud fra de mindre Brugser.

Allerede om få måneder åbner den første Dagli'Brugs i en opdateret udgave, som satser endnu mere på butikken i en rolle som centrum for livet i de mindre byer.

– Vi har aldrig før lavet et koncept i kæden, som vi har implementeret fuldt ud. Men vi trænger til at gøre Dagli'Brugsen mere moderne. Det første skud på stammen kommer til december i Glejbjerg, tæt på Varde, fortæller Jesper K. Andersen.

Læs mere i Dansk Handelsblad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11