23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Slanger i logoparadiset

Abercrombie & Fitch slås mod faldende salg, og ligesom andre logo-tunge mærker oplever det amerikanske fænomen, hvordan det er blevet mindre populært at have store bogstaver på maven og vise verden, at man køber hættetrøjer til 790 kr. i en butik, der dufter af parfume og ansætter dørmænd i bar mave.

I USA er omsætningen i Abercrombie & Fitch i sommeren 2014 faldet 6% sammenlignet med samme periode året før. Det skriver Politiken.

Samtidig falder kursen på A&F-aktier, og analyser viser, at målgruppen af unge hellere handler andetsteds, hvor priserne er lavere og logoerne mindre. Som konsekvens har Abercrombie & Fitch valgt at gøre næste års kollektion mere eller mindre logofri.

Faktisk er halvdelen af efterårskollektionen for indeværende år logofri.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|