23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Handelsbyer i skarp kritik af Kolding Storcenter

Kolding Storcenter møder nu skarp kritik fra flere handelsstandsforeninger på grund af et markedsføringsstunt.

Kolding Storcenter har som et markedsføringsstunt valgt at skrive centrets åbningstider på fliser og fortove med rengøringsmidler.

Stuntet er foretaget i flere af de større handelsbyer i Syd- og Sønderjylland og på Vestfyn. Det skriver JydskeVestkysten Vejen.

Markedsføringen har bragt sindene i kog hos flere handelsstandsforeninger.

En af dem er handelsstandsforeningen i Middelfart, hvor formand Kjeld Hansen retorisk spørger, om Kolding Storcenter selv synes, "at de opfører sig ordentligt".

Kolding Storcenter har selv døbt sin metode "guerilla-markedsføring".

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|instance-web04