23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fra dødssejler til hipt shoppemekka: Sådan vendte Magasin nedturen

På blot fem år har Magasin formået at ændre strategi, og resultatet af forandringen kom til udtryk torsdag, hvor stormagasinkæden præsenterede sit regnskab, der viste et resultat på 149 mio. kr.

Økonomidirektør Peter Fabricius fortæller, at virksomheden iværksatte en række initiativer, der skulle forbedre serviceoplevelsen, skabe en decentral ledelse og give incitamenter for medarbejderne. Det skriver Berlingske Nyhedsbureau.

Herudover handlede det om at gøre markedsføringen og brandingen mere tidssvarende. Ifølge livsstilsekspert Anne Glad, der er strategisk direktør i Envision, har Magasin forvandlet sig fra et umoderne varehus til et sted, der byder på oplevelser og unikke brands.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04