23948sdkhjf

Tilbudsavisen snart en saga blot

Antallet af danskere, der ønsker at modtage reklamer rasler ned. I stedet vinder tilbuds-apps indpas.
Fire ud af 10 hustande på landsplan siger nej tak til reklamer, i 2012 var det tre ud af 10, og den tendens bliver dødsstødet til de trykte reklamer, skriver DR.dk/Esbjerg.

Informationsdirektør hos Coop Danmark Jens Juul Nielsen erkender, at tilbudsaviserne synger på sidste vers, men han vurderer, at der fortsat vil dumpe reklamer ind ad brevsprækken hos de, som ønsker det de kommede år. Samtidig peger han på en anden måde, at nå forbrugerne på i denne digitale tidsalder.

- Vi ser en ny generation af forbrugere vokse op, for hvem det er helt naturligt at se tilbuddene på deres mobiltelefon, siger Jens Juul Nielsen.
Læs mere om: coop
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.132