23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Spar overvældet af mærke-succes

Spar og Eurospar har i efteråret fejret 60 års jubilæum på det danske dagligvaremarked.

I forbindelse med jubilæet blev der lanceret en samlemærke-kampagne, som har overgået alle forventninger hos både købmænd og baglandet.

- Vi er cirka halvvejs inde i kampagnen, og vi har på nuværende tidspunkt allerede solgt, hvad vi forventede for hele perioden, fortæller en glad marketingdirektør Linda McBeth.

- Det bekræfter os i, at timingen op til jul og valget af netop lækre, danske designprodukter har været helt rigtig til vores kunder, tilføjer hun.

[b]Samarbejde med dansk designvirksomhed[b]

I forbindelse med fødselsdagen og året ud kan kunderne samle mærker i et hæfte, som giver rabat på designprodukter fra Menu. Hæftet bliver udleveret i butikken, og samlemærkerne får man ved kassen, når man betaler for sine varer.

- Vi er ganske enkelt blevet overvældet af egen succes, hvilket desværre også har betydet, at vi på nuværende tidspunkt har måttet melde udsolgt på enkelte produkter, udtaler Linda McBeth.

- Heldigvis har vi fremskaffet nye produkter fra Menu samt suppleret med lige så eksklusive produkter i dansk design fra Stelton, så kunderne ikke kommer til at gå forgæves, slutter hun.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078