23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Føtex presser kødprisen i bund

I en ny kampagne udfordrer Føtex konkurrenterne på økologisk kød og fjerkræ.

Føtex sænker derfor prisen til samme niveau i alle varehuse og lover samtidig kunderne, at Føtex betaler differencen, hvis de har købt økologisk kød og bagefter finder varen billigere hos en konkurrent. Det skriver Økologi og Erhverv.

Salgsdirektør i Føtex Jan Larsen udtaler, at brugerundersøgelser viser, at kunderne gerne vil købe økologisk, men at prisen er en afgørende faktor, og derfor ønsker man nu at være konkurrencedygtige på feltet.

Markedschef i Økologisk Landsforening Henrik Hindborg hilser initiativet velkommen og håber, at det kan give kunderne mulighed for at følge deres gode intentioner.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03