23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Butikker og stormagasiner kæmper for at kapre flere julekunder

Flere danske butikskæder og stormagasiner vil forsøge at trodse prognoserne for julehandlen, der er under pres fra økonomisk forsigtige forbrugere og voksende nethandel.

Sallings administrerende direktør, Marianne Bedsted, peger på, at kæden vil gøre det attraktivt for kunderne at besøge de fysiske butikker ved at give dem en oplevelse. Det skriver Jyllands-Posten.

Blandt andet samarbejder Salling med Aarhus Teater om udsmykningen af stormagasinerne.

Julehandlen udgør en stor del af årets omsætning for mange forretninger, og det er derfor afgørende at tiltrække kunderne på denne tid af året.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web04