23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Det er som at gå i krig hver dag

Koncerndirektør i Dansk Supermarked, Per Bank, vil gøre kæden til en international verdensklasse-retailer.

Efter fire års fravær er Netto tilbage i Storbritannien, og efter at discount er blevet legitimt i Storbritannien vil Dansk Supermarked nu erobre De Britiske Øer. Det skriver Berlingske Tidende.

Per Bank handler helst på baggrund af tørre tal. Derfor har han indført, at der med udgangspunkt i 3.000 interviews med kunderne i Bilka, Føtex og Netto, hver uge udarbejdes en kundeanalyse med en top 10, som viser , hvad kunderne er mest glade for og mest utilfredse med.

Strategien er nu i fase to ud af tre, og målet er, at Dansk Supermarked om tre år, i 2017, er en international retailer i verdensklasse.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.054|instance-web01