23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Telemand skal afstøve Blockbuster

Steffen Trannerup skaber nyt netbaseret Blockbuster

Som kædens nye marketingchef er Steffen Trannerups vigtigste opgave at give brandet et helt nyt image, skriver Børsen. Han siger, at det nye, internetbaserede Blockbuster bliver lanceret kort inden jul. Han fortæller, at der for øjeblikket blot mangler nogle enkelte tekniske detaljer. Steffen Trannerup, der kom fra Telenor i september, mener, at Blockbuster også for fremtiden skal være med til at bringe folk sammen. Han understreger også, at man er i dialog med kunderne for at sikre sig, at deres ønsker og behov respekteres. Blockbuster vil adskiller sig fra eksempelvis Netflix ved at have de nyeste film først.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125