23948sdkhjf

Nyrenoveret Kvickly i Struer skruer op for servicen

Butikken har blandt andet fået kundetelefoner

Kvickly i Struer har været igennem en større renovering, og den nye varehuschef Kenneth Præstekjær er godt tilfreds med resultatet. Det skriver Ugeavisen Struer.

Til trods for, at der stadig mangler nogle få småting, lover Kenneth Præstekjær, at det ikke vil have indflydelse på kundernes oplevelse af, at butikken er blevet mere åben og overskuelig.

Det er stadig Kvickly-bageren, der tager imod kunderne, når de kommer ind i butikken, og man kan også stadig få en kop kaffe.

Derudover er butikkens serviceniveau understøttet af, at butikken er blevet forsynet med fire kundetelefoner. Kunderne kan således bare løfte røret og bede om hjælp, hvis de har brug for det.

Kenneth Præstekjær er meget fokuseret på kundeservice og håber, at kunderne bliver tilfredse.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062