23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vero Moda fanger kunder via Snapchat

Et foto og en kort tekst rammer kun kunden i få sekunder, men kommunikationen er direkte

Reklamebureauet Patchwork står bag en ny kampagne for Vero Moda-brandet Noisy May. Det skriver Markedsføring.

Kampagnen kører via mobilapp'en, Snapchat, hvorfra man kan sende billeder og tekst til vennerne. Det specielle ved Snapchat er, at beskeden kun er der i få sekunder.

De første Snapchat-aktiviteter begyndte i forbindelse med en julekampagne. Brugerne skulle dagligt snappe deres juleønske til Noisy may, og fik så personlige respons-snaps tilbage fra redaktørteamet.

- Det opnåede hurtigt popularitet blandt brugerne, der i stor stil valgte at følge brandet. Det har været fantastisk at se det store engagement fra brugerne, siger Anne Iversen.

Noisy May henvender sig til unge kvinder i alderen 17-25 år.

Originalartikel:

http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|instance-web02