23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Rema 1000s Anders René Jensen er Årets CMO

Berlingske, AdPeople og SAS Institute har kåret manden bag årets bedste marketing-indsats.










Vinderen af Årets CMO blev indkøb- og marketingdirektør Anders René Jensen fra Rema 1000, skriver Markedsføring i sit nyhedsbrev. – Anders Rene Jensen modtager årets CMO-pris 2015, fordi han ikke alene formår at kommunikere en klar og unik strategi i en prisfokuseret industri med et ”discount med holdning” fokus, men også fordi han har formået at forbedre Rema 1000s image og profil i befolkningen og at skabe en positiv stemning af engagement og kundeindsigt hos medarbejderne, begrundede koncernchef for Berlingske Media, Lisbeth Knudsen, valget ifølge Business.dk. Med i opløbet var også Peter Ankerstjerne fra ISS, Thomas Meng fra Top-Toy og Jeff Salter fra SuperBrugsen.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078