Fire ud af ti danskere bruger mobilen til at kigge efter varer og serviceydelser på nettet. Det viser en analyse, som Eniro har foretaget gennem Epinions Danmarkspanel. - Det er også derfor, at det er ekstremt vigtigt, at butikker gør deres produkter søgbare på nettet – og ikke mindst sørger for, at deres hjemmesider og webshops er optimerede til mobile enheder, siger Stefan Kercza, koncernchef i Eniro. Knap en tredjedel af vinduesshopperne benytter tiden, mens de er på arbejde eller i gang med deres studie til at surfe efter et ønsket produkt. I 2013 var det kun en fjerdedel, der brugte arbejdstiden. Data til undersøgelsen er indsamlet i perioden fra den 26. september til 8. oktober 2014 gennem Epinions Danmarkspanel. 2.009 personer har deltaget.
Danskerne kigger på tøj på mobilen
Vinduesshopping foregår også i arbejds- og studietiden
Fire ud af ti danskere bruger mobilen til at kigge efter varer og serviceydelser på nettet. Det viser en analyse, som Eniro har foretaget gennem Epinions Danmarkspanel. - Det er også derfor, at det er ekstremt vigtigt, at butikker gør deres produkter søgbare på nettet – og ikke mindst sørger for, at deres hjemmesider og webshops er optimerede til mobile enheder, siger Stefan Kercza, koncernchef i Eniro. Knap en tredjedel af vinduesshopperne benytter tiden, mens de er på arbejde eller i gang med deres studie til at surfe efter et ønsket produkt. I 2013 var det kun en fjerdedel, der brugte arbejdstiden. Data til undersøgelsen er indsamlet i perioden fra den 26. september til 8. oktober 2014 gennem Epinions Danmarkspanel. 2.009 personer har deltaget.