23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danskerne kigger på tøj på mobilen

Vinduesshopping foregår også i arbejds- og studietiden
















Fire ud af ti danskere bruger mobilen til at kigge efter varer og serviceydelser på nettet. Det viser en analyse, som Eniro har foretaget gennem Epinions Danmarkspanel. - Det er også derfor, at det er ekstremt vigtigt, at butikker gør deres produkter søgbare på nettet – og ikke mindst sørger for, at deres hjemmesider og webshops er optimerede til mobile enheder, siger Stefan Kercza, koncernchef i Eniro. Knap en tredjedel af vinduesshopperne benytter tiden, mens de er på arbejde eller i gang med deres studie til at surfe efter et ønsket produkt. I 2013 var det kun en fjerdedel, der brugte arbejdstiden. Data til undersøgelsen er indsamlet i perioden fra den 26. september til 8. oktober 2014 gennem Epinions Danmarkspanel. 2.009 personer har deltaget.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078