23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop er i gang med en hemmelighed

Helt nyt butikskoncept skal være klar i marts












- Landets mest profilerede





















Et nyt kapitel i dansk detailhandel. Det er stort set alt, hvad Coop lige nu vil fortælle om et nyt, hemmeligheds-omgærdet koncept, som koncernen er på vej med. Omkring 1. marts er der premiere på et "helt nyt butikskoncept på en yderst central placering" i København, skriver detailfolk.dk, der har bemærket en række jobopslag, som Coop har slået op i forbindelse med åbningen.. Af jobopslagene fremgår også, at det nye butikskoncept udspringer af Coops madmanifest, hvor dagligvarekoncernen har en vision om at sætte det gode måltid, den gode vare og de gode madvalg på dagsordenen i Danmark. Der vil formentlig blive tale om landets mest profilerede madbutik, og der kommer til at ske rigtig mange anderledes og sjove ting,hedder det. - Jeg kan bekræfte, at vi er på vej med et nyt projekt centralt i København, men vi vil først fortælle mere om, hvad det går ud på, når vi kommer nærmere åbningen, siger Coops informationsdirektør, Jens Juel Nielsen, til hjemmesiden. Ud over kassemedarbejdere er Coop blandt andet på udkig efter kaffebars-ansvarlige, bakeoff-medarbejdere og deltidsmedarbejdere til blandt andet en delikatesse-afdeling.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.079