23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

7-Eleven vil være mere end bare en kiosk

Efter liberaliseringen af lukkeloven i 2012 er 7-Eleven nu ramt af stigende konkurrence.










Ifølge administrerende direktør Jesper Østergaard kan kæden ikke længere leve af kunder, som ikke nåede i supermarkedet. Det skriver Berlingske. Derfor vil 7-Eleven nu i højere grad fokusere på mad, især lette aftensmadløsninger af god kvalitet, ligesom der også skal være mulighed for at spise ved borde og stole i butikkerne. Ifølge Jesper Østergaard er det på netop dette område, at kæden kan differentiere sig fra supermarkeder, og han forventer, at op mod 70 procent af omsætningen i fremtiden vil komme fra mad, bagervarer samt kolde og varme drikke.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094