23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny strategi i Expert/ Punkt 1

Expert og Punkt 1 har vendt op og ned på forretningsmodellen.

Fremover skal nye logistiksystemer, et nordisk centrallager og nye kæmpevarehuse være med til at sikre kæden, skriver Hvidevare-Nyt.

Den benhårde konkurrence på det danske marked er en af årsagerne til ændringen i forretningsstrategien.

For at kæden fremover skal kunne være mere konkurrencedygtig, er der blevet indført en fællesnordisk indkøbspolitik, hvor priserne i langt højere grad bliver sat centralt i organisationen.

Den nye strategi har fået enkelte butikker til at forlade kæden, hvilket primært skyldes, at omvæltningen har været så radikal. I år vil kæden desuden åbne en række nye varehuse, hvoraf det første åbner i Storkøbenhavn.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03