23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danske dagligvarebutikker skriger på mere Lego

Regnskabsaktuelle Lego var et stort hit i butikkerne i 2014.

Faktisk var Lego-klodserne så populære, at butikkerne havde svært ved at følge med, skriver Jyllands-Posten.

- Vi havde problemer med at få tilstrækkelig med Legovarer i julehandlen 2014, hvilket medførte en del arbejde for os med at fordele de begrænsede mængder ligeligt til vores butikker. Her i begyndelsen af det nye år ser det mere fornuftigt ud, siger Jens Juul Nielsen, informationsdirektør hos Coop.

Hos Dansk Supermarked var klodserne også populære.

- Der er ingen tvivl om, at det har været et af de helt store trækplastre hos os i 2014, siger Mads Hvitved Grand, pressechef i Dansk Supermarked.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web01