23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

300.000 vælger selv tilbudsaviser

1,1 mio. ud af 2,7 mio. husstande siger nej til reklamer. Men tæt på 30 pct. af dem får alligevel skræddersyede tilbudsavis-pakker

Antallet af husstande, der modtager alle de tilbudsaviser, som håbefulde detailkæder sender ud til dem, daler fortsat.

Det skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.

Et godt stykke over en million - 1.065.266 per 1. marts - er tilsluttet Post Danmarks officielle ordning, Reklamer - Nej tak.

Men sideløbende har mere end 300.000 husstande nu tilmeldt sig den NejTak+-ordning, som stordistributøren FK Distribution har markedsført benhårdt i et lille års tid.

Det børsnoterede ejerselskab bag FK Distribution, North Media - tidligere Søndagsavisen, betegner i årsrapporten for 2014 udviklingen i NejTak+ som "det vigtigste strategiske resultat for koncernen i mange år", men selskabet ønsker i øvrigt ikke at kommentere tallene over for avisen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web03