23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Modeprofil i samarbejde med Gina Tricot

Den danske modeblogger og stylist Pernille Teisbæk medvirker i Gina Tricots nye kampagne.

Med i Gina Tricots kampagne ”The Scandinavian It Girls” er ifølge Metroxpress Aarhus/Vest også den svenske stylist Emma Elwin og den norske modeblogger Hanneli Mustaparta.

Pernille Teisbæk har udvalgt sine favoritter fra forårskollektionen og stylet dem på en personlig måde.

Teisbæk er minimalistisk, og hendes stil består mest af sort og hvid.

Derudover har hun valgt at style Gina Tricots nye kollektion med mange lag på lag-kombinationer.

- I denne styling er jeg gået et skridt videre, end jeg normalt plejer at gøre, siger Pernille Teisbæk.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|