23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bolia forbereder sig på nyt marketingparadigme

Møbelkæden Bolia har gennem de sidste tre år forberedt sig på omnichannelmarketing.

Omnichannelmarketing forventes at ramme Danmark i løbet af de kommende år, skriver Børsen, Mediamarked.

Konceptet går ud på, at en virksomheds kanaler skal smelte sammen.

Det betyder, at fysiske butikker, webshops og profiler på sociale medier skal integreres, så kundedata kan flyde frit mellem de forskellige kanaler.

- Omnichannel er et redskab til at få andel i forbrugernes penge og samtidig være mere tilgængelig som virksomhed. Hvis man ignorerer omnichannel, og det ikke er enkelt at handle varer, dropper forbrugeren dig, siger adm. direktør i Bolia Lars Lyse Hansen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web04