23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Post Danmark slås for reklame-comeback

Rivalen FK Distributions gennembrud med skræddersyede tilbudsavis-pakker får Post Danmark til at opruste i kampen om tilbudsaviserne

Vi kan også!

Post Danmark slår i den grad tilbage mod sin værste - og stort set eneste - konkurrent på omdeling af tilbudsaviser, FK Distribution.

Det skriver Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.

I en helsides annonce i Dansk Handelsblad og andre erhvervsmedier i sidste uge går posten direkte i flæsket på FKs succesrige NejTak+-ordning for skræddersyede reklamepakker til forbrugerne.

- Annoncen er en klar kommunikation om, at vi er til stede i markedet - og det vil vi blive ved med at være. Og så har vi et produkt, som vi gerne vil fortælle detailhandlen om, siger Anders Mittag, som er salgsdirektør i Post Danmark.

I dag har hele 400.000 husstande tilsluttet sig FK Distributions ordning med skræddersyede reklamepakker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126