23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagrofa skifter reklamebureau

Dagrofa har opsagt sit samarbejde med reklamebureauet RetailPeople, der varetog markedsføringen for Meny, Spar, Min Købmand og Let-Køb.












I stedet overgår opgaven til Envision. Det skriver Berlingske Business. Envision blev stiftet i 2011 med henblik på at udarbejde tilbudsaviser til SuperBest. RetailPeoples administrerende direktør, Ole Dissing, siger, at bureauet har haft et godt samarbejde med Dagrofa. - Den konsolidering af katalogproduktionen, som Dagrofa gennemfører, matcher den konsolideringsbølge, man ser mange steder i industrien, siger RetailPeoples bestyrelsesformand, Jan Duckert.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.156