23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nyt om navne: 40 år i Synoptik

Marketingchef i Synoptik, Poul Kuhberg, fejrer 40 år i kæden.

Det er de færreste danskere, der nogensinde kommer i nærheden af at kunne fejre 40-års jubilæum på samme arbejdsplads.

I dag, mandag den 4. januar, runder marketingchef i Synoptik, Poul Kuhberg, dette hjørne.

Poul Kuhberg startede i 1976 hos Synoptik i City 2 i Høje Tåstrup. Året efter startede han som optiker elev i Synoptik i Brønshøj og blev fire år senere udlært som optiker fra Synoptik i Hundige.

Efterfølgende har han arbejdet i og haft ansvaret for en række Synoptik butikker rundt om i hele Danmark.

Efter at have færdiggjort sin HD(A) i 1986 blev Poul Kuhberg to år senere udnævnt til marketingchef i Synoptik.

Titlen bærer han stadig, men gennem alle årene har Poul Kuhberg prioriteret at efteruddanne sig og tilegne sig ny viden, så han i dag kan skrive både journalist og en master-uddannelse i cross media på sit CV.

I 2015 påbegyndte han desuden en diplomuddannelse inden for sociale medier.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web02