23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

NYT OM NAVNE: Ny marketingchef i Meny

Henriette Dudek Povlsen tiltræder som ny marketingchef hos Meny.

Meny-kæden får ny marketingchef. Det sker, når Henriette Dudek Povlsen den 1. juni tiltræder posten som ’’ankerdame’’ for marketing i de 118 MENY-butikker i Danmark, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Henriette Dudek Povlsen er hentet internt i Dagrofas købmandshus og kommer fra en stilling som marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb. Hun har derfor fra start et indgående kendskab til Meny og Dagrofa-koncernen.

Senest har Henriette stået for relanceringen af SPAR-kæden med den nye kommunikationsplatform – ”En af de lokale”. En kampagne, som har fået massiv opmærksom i medierne, i reklamer og skabt stor interesse på de sociale medier.

- Med Henriettes tilgang får vi en stærk marketingprofil i Meny. Hun har i forbindelse med udrulningen af Spar-kædens nye koncept vist, at hun har de kompetencer, der skal til for at stå i spidsen for markedsføringen af Meny. Jeg ser frem til, at hun skal varetage denne uhyre vigtige rolle i en kæde, hvor vi fortsat investerer massivt i udvikling og dialog med vores kunder, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus.

Henriette Dudek Povlsen overtager stillingen som Menys marketingchef pr. 1. juni 2016, og processen med at finde en ny marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb er sat i gang.

Heidi Teschemacher, som hidtil har været marketingchef for MENY rykker til YouSee som marketingchef for TV og foreningsdelen af YouSee.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web03