23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bog & Idé klar med ny strategi

Kæden har spurgt 2500 danskere til, hvad bøger betyder for dem.

Indeks Retail, der blandt andet står bag boghandlerkæden Bog & Idé, har i samarbejde med et bureau udarbejdet et nyt butikskoncept, e-commerce platform og kundeklub, skriver markedsføring.dk

- Vi har været ude at spørge over 2.500 danskere, hvad bøger og det at læse bøger betyder for dem. Nogle af dem, har vi været hjemme at besøge privat for få et unikt indblik i, hvordan Bog & Idé passer ind i deres hverdag. Det er selvfølgelig ikke nyt at være markedsvendt som detailbutik, men vi må også indrømme, at vi ikke har haft tilstrækkeligt fokus på slutkunderne hos Indeks Retail i de seneste år. Det kommer til at ændre sig med vores nye strategi, lyder det fra Anders Dahl Iversen, kædechef hos Indeks Retail.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.183|instance-web01