23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop erkender: Online-supermarked kom skidt fra start

Kæden undervurderede opgaven.

I foråret omdannede Coop den velfungerende netbutik irma.dk til et landsdækkende onlinesupermarked, men kunderne har ikke taget godt imod forandringerne, skriver Børsen.

Kommerciel direktør for onlinebutikken, Morten Viktor, erkender over avisen, at der er begået fejl især i starten, og at man undervurderede, hvor stor en opgave det er at levere friske varer.

- Det har været en stor opgave at få rettet skuden op, så vi er sikre på, at man får friske varer, uanset om det er en avocado, fersk kød eller æg. Det har man undervurderet i starten, for det kommer ikke af sig selv, siger Morten Viktor.

Han mener, at problemerne nu er løst, og han fortæller, at der i dag er "megatravlt" i butikken, men han vil ikke sætte tal på succesen.

Originalartikel:

http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.252|instance-web04