23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop øger sidetal i tilbudsavisen

Siderne bruges til at reklamere for madmanifest og andre Coop-initiativer

Tæller man 2015-siderne fra hele dagligvarebranchens tilbudsaviser sammen, når man til et tal, der er er mindre end året før.

Det skriver Dansk Handelsblad.

Coop skilte sig dog ud med flere sider, viser tallene, der stammer fra konsulenthuset iCoCo.

Koncernen bruger pladsen til blandt andet at fortælle om sit madmanifest, der skal få danskerne til at spise sundere og bedre kvalitet.

En opgørelse, som rådgivningsfirmaet iCoCo har foretaget for Dansk Handelsblad, viser, at der er store forskelle i størrelsen på de tilbudsaviser, kæderne udsender. iCoCo har opgjort antallet af sider i kædernes tilbudsaviser i 2015 i forhold til 2014.

Læs mere på dhblad.dk (kræver abonnement)

http://dhblad.dk/coop-bruger-flere-sider...

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web03