23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop tjener millioner på aftale med parkeringsselskab

Coop er en af Oneparks allerstørste kunder.

For kunder, der glemmer at indstille p-skiven, er private parkeringsselskaber en kilde til irritation, men for Coop er samarbejdsaftalen med Onepark kilde til en god, ekstra indtjening.

Det skriver Dansk Handelsblad.

Selv om Coop informationsdirektør Jens Juul Nielsen ikke ønsker at løfte sløret for, hvor mange penge, Coop hvert år tjener på samarbejdsaftalen med Onepark, er det uden for enhver tvivl, at der er tale om flere mio. kr.

Et forsigtigt skøn lyder, at Coop tjener fire-seks mio. kr. om året på sin samlede aftale med Onepark, svarende til cirka 100.000 kr. i gennemsnit for Coops omkring 50 p-plads-aftaler.

Et estimat, Coop hverken vil be- eller afkræfte.

Læs mere hos Dansk Handelsblad.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.204|instance-web03