23948sdkhjf

Magasin kårer årets bedste partnere

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie
Stormagasinet Magasin har netop holdt sin årlige partnerdag, hvor kunderne og Magasin belønner årets vindere med priser og store beløb til markedsføring.

Det fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Årets Kundepris gik til børnetøjsmærket Molo, som fik 75.000 kr. til markedsføring i Magasin.

- Vi prøver hver dag at sætte vores kunder i fokus - så at vinde lige netop den her pris, er jeg meget stolt over. Tak til Magasin for vores ”ægteskab”, der går 13 år tilbage. Det har været en fed rejse, siger grundlægger af Molo, Mogens Jepsen.

- Vi lytter til vores kunder, - deres stemme er vigtig. Vi spørger dem gerne til råds om nye brands via de sociale medier. Trends kan opstå på et splitsekund på de sociale medier, og vi skal hele tiden være klar til at kunne reagere, så kunderne kan finde deres favoritmærker og det seneste nye i Magasin, forklarer indkøbsdirektør, Margrethe Dal Lehrmann.

Ud over kundeprisen uddeler Magasin prisen på 150.000 kr til markedsføring i Magasin til Årets Partner, der gives til en større spiller, der har vist flot vækst gennem kreative initiativer, strømlinet vare-flow og et godt samarbejde med Magasin.

Læs også: Magasins ejer er i knibe - får købstilbud på danske centre

Årets Partner blev DK Company, der har en bred portefølje af mærker inden for fashion og lifestyle.

Virksomheden repræsenterer InWear, Matinique, Part Two, Soaked in Luxury, Gestuz, ICHI, Cream og Karen By Simonsen.

Læs også: Salling Group vil ikke købe Magasin

- Vi er utrolig stolte af at modtage prisen som Årets Partner i Magasin. I DK Company har vi værdier, som bygger på "win win relationship", og sammen er vi stærkest, og det syntes vi, at samarbejdet med Magasin er et strålende eksempel på. Vi har et stærk salgsteam og en stærk retail-platform, og sammen med Magasins professionelle team skaber vi succesen. Og så åbner vores tætte samarbejde op for yderligere vækstpotentiale, udtaler retail operations manager hos DK Company, Mette Juel Hansen.

Den tredje pris går til Årets Vækstkomet, der blev herrebrandet Les Deux, der modtager markedsføring i Magasin til en værdi af 75.000 kr.

Virksomheden startede i 2009 med en simpel T-shirt, to ildsjæle og med en ide om at etablere et lifestyle-brand til mænd. I dag er det et veletableret brand i Danmark og godt på vej til at erobre verden.
Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Intersport og The Athlete’s Foot åbner i Lyngby

Ny herretøjsbutik åbner i Greve

Pandoras salg går tilbage i det meste af verden

Smykkeselskabet Pandora kæmper med salget. Stor spareplan spiser samtidig af overskuddet her og nu.

Formland er åbnet for 71. gang: Tema afspejler tiden

Pandora vil sælge Harry Potter-smykker

Konstante udsalg presser modebranchen på indtjening og bæredygtighed

Nyhedsbrev

Kasi-selskab går konkurs efter millionbøde

Jesper Nielsen siger til Børsen, at hans selskab er konkurs efter bøde på fem millioner fra voldgiftssag.

ByBiehl slår dørene op for nummer to flagskibsbutik

Adidas sætter turbo på netsalget og hiver flere penge hjem

Tyske Adidas har øget sit salg med omkring fem procent det seneste år med fremgang i Asien og USA.

1

Vi spørger i butikken, men køber på nettet

Mere end hver tredje dansker har prøvet at gå i en butik alene for at teste en vare og derefter købe den online hos en anden virksomhed.

Hver sjette danske møbel- og beklædningsvirksomhed er blevet kopieret

Ovenpå nyt rekordår: Den danske modebranche står midt i en brydningstid

1

Formand for Arkitekturoprøret skælder ud på Magasin

- Denne bygning ligger som en knytnæve i ansigtet på den gamle Midtby i Aarhus, siger Jep Loft.

Zalando får kun lidt ud af voldsom salgsvækst

Mascha Vang står bag ny skokollektion

Den kendte fashion-influencer Mascha Vang har sammen med et nyt dansk skomærke designet sin egen skokollektion til Skoringens butikker

Nyt tøj til sommergarderoben trækker detailsalget i vejret

Nyt tøj til sommergarderoben trækker detailsalget i vejret

Tøjsalget steg i juni med 3,9 procent og var med til at trække det samlede danske detailsalg frem.

ReBuyBaby er flyttet i nye lokaler i Aalborg

Bertoni åbner outlet med tilknyttet skrædder i Ringsted

Ilse Jacobsen får millionunderskud efter vanskeligt år

Only åbner deres første danske outlet

Magasin fordobler websalget i Aalborg

Nye tal: Anti-age produkter til mænd storhitter

Tiger of Swedens ejer vinker farvel til børsen i København

Selskabet bag Tiger of Sweden og By Malene Birger, IC Group, skal af børsen, hvor det har været siden 1996.

Danskerne køber mere brugt: Her er de populære varer

Online-shopping giver Nike større overskud end ventet

Se alle Medlemmernes egne nyheder

PALOMAT® Forhandler 2019!

Gratis webinar: EDI-integration til Dynamics 365

Kärcher Danmark flytter til nye og større lokaler

Effektiv palleomsnøring og en sundere arbejdsstilling

EL:CON indgår serviceaftale med Fitness World på landsplan

Startkit til din messestand

Bliver selvscanning en succes?

Den rigtige brik passer ikke altid i puslespillet

Grønt og ansvarligt indkøb og levetidsforlængelse af IT

Expression har designet nogle super smarte fleksible messekit løsninger til din næste stand :)

Skal dit næste forretningseventyr være i USA?

Åbning af nyt pålidelighedslab i Aarhus

Skal du på messe?

Miljøvenlig og økonomisk emballageløsning

Navneskilte til professionel brug i din butik

Skal din virksomhed være mere innovativ?

Skyd genvej med nyt online Design Studio

Nye kasseleverandører integrerer til kontant terminalen - CashDro.

High tech-tekstil ændrer hverdagen på danske arbejdspladser

Anders er udlært elektriker med topkarakterer

Danskerne overser effektive muligheder for energioptimering

Morten er udlært elektriker hos EL:CON i Aarhus

Casper er udlært elektriker hos EL:CON – og han er også EUX-student

Efterårets messer er allerede i gang – er du?

Gratis GS1 online basiskursus

Send til en kollega

0.474