23948sdkhjf

Økologi-abonnement er en succes i Føtex

Dansk Supermarked overvejer på sigt at udrulle ordningen til andre kæder.
For et år siden lancerede Føtex abonnementsordningen Øko+, der skulle gøre det mere attraktivt for kunderne at vælge de økologiske produkter.

For 80 kr. om måneden får alle kunder tilmeldt ordningen til gengæld minimum 20 pct. rabat på de økologiske varekøb i kæden.

Et tiltag, som både skulle give eksisterende kunder lyst til endnu mere økologi og lokke nye kunder til Føtex.

Det skriver Dansk Handelsblad.

Hos Dansk Supermarked Group ønsker man ikke at oplyse, hvor mange kunder, der et år efter lanceringen er med i abonnementsordningen, men kommunikationskonsulent Kasper Reggelsen fortæller, at antallet af Øko+-kunder stadig stiger.

- Det udvikler sig positivt, selv om det ikke er et tiltag, vi har banket fuldstændig udover rampen. Kunderne oplever, at det giver dem værdi, og det er netop pointen. Kunderne kan rask væk spare 300 kr. om måneden, nogle endda 700 kr. Og det er en gedigen besparelse for de fleste. Der er plads til mange flere Øko+-kunder. Og nu hvor Føtex har sat priserne ned, kan kunderne virkelig købe økologi i en høj kvalitet til en god pris, siger Kasper Reggelsen.

Læs mere hos Dansk Handelsblad .
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11