23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bestseller solgte for en milliard på Kinas største handelsdag

Kineserne gik især efter mærkerne Vero Moda og Only.

Næsten to millioner kinesere kiggede lørdag forbi Bestsellers kinesiske hjemmeside, da den store shoppedag Singles Day løb af stablen .

De købte tilsammen for over en milliard kroner på 24 timer, skriver Børsen.

Dermed blev Bestseller China det bedst sælgende modemærke på den kinesiske e-handelsplatform Alibaba.

- At kunne sælge for over 1 mia. kr. på 24 timer på Singles’ Day mener vi er en enestående præstation og en milepæl for vores firma og ikke mindst alle vores teams, der har knoklet hårdt for at opnå det her resultat. Måske kan det også give inspiration til andre danske virksomheder i forbrugssektoren, siger Dan Friis, partner og medstifter af Bestseller China.

Singles Day

slog alle rekorder i år

og blev større end Black Friday og Cyber Monday til sammen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03