23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Skjold Burne fejrer fødselsdag med rebranding

I maj i år er det 90 år siden Willy Skjold Burne åbnede sin første vinbutik i Stormgade i København og introducerede den brede, danske befolkning for vin.

Siden er danskernes forbrug eksploderet, og i 2016 blev der importereret 178.200.000 liter vin til landet. Det betyder, at Skjold Burne-kæden i dag har 45 forhandlere og dertilhørende webshops.

Op til fødselsdagen har Skjold Burne rebrandet sig selv med nyt logo, nyt slogan og nye facader samt en ny webshop

.

- Vores nye slogan - Vinglæde siden 1928 – opsummerer meget præcist det, som vi gerne vil være kendt for. Vi ønsker at sprede vinglæde og rådgivning i øjenhøjde, så vinforbrugerne i Danmark kan få endnu bedre vinoplevelser, siger Skjold Burnes Marketingchef, Mari-Louise Egede Paustian.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.128|instance-web03