23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

God kundetilvækst hos 3

Men kæden sigter højere endnu.

Mens landets øvrige teleselskaber oplever nedgang i kundedatabasen, går det fremad for selskabet 3.

I første kvartal af 2018 har 19.000 danskere skrevet sig ind hos 3, og i hele 2017 var der tale om 74.000 nye betalende gæster, skriver Jyllands-Posten.

Lige nu er der 1,293 med et abonnement hos 3, men det er ikke tid til at hvile på laurbærrene, siger direktør i privatforretningen i 3, David Elsass til avisen.

Hans mål er at ramme 1,5 millioner glade kunder, som han udtrykker det, og han anslår, at det vil tage et par år.

Ifølge direktøren skyldes firmaets fremgang, at de har fokuseret på mobilløsninger i modsætning til andre selskaber, der satser bredere.

- Når markedet er så svært, som det er, kan teleselskaberne have tendens til at ændre kurs i søgen efter vækst. Men her har vi holdt kursen, fordi vi er mange i ledelsen, som har været her i mange år, og som kender kursen ind og ud, siger David Elsass.

3 er landets fjerdestørste mobilselskab

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125