23948sdkhjf

Lidl er med Quick-Step Floors til Giro d’Italia

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Storholdet bærer for fjerde sæson i træk det velkendte Lidl-logo på trøjerne.

I år kan danskerne spotte et velkendt blåt og gult logo, når ét af verdens stærkeste cykelhold skruer tempoet i vejret under årets Giro d’Italia.

Michael Mørkøv er sammen med resten af Quick-Step Floors holdet nemlig sponsoreret af dagligvarekæden Lidl, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Og det er ikke tilfældigt, at Lidl er sponsor for storholdet:

Læs også: Statsministeren deltager ved første spadestik til nyt Lidl-lager

- Danmark er i den grad en cykelnation med en stærk tradition for at tage den tohjulede på arbejde, i skole eller for motionens skyld. Og den tradition vil vi selvfølgelig gerne bakke op om i Lidl. Derfor er det helt naturligt for os at sponsorere et cykelhold som Quick-Step Floors både på national og international basis, siger marketingchef for Lidl, Heidi Vittrup.

Under mantraet: ”Vi vil redefinere dansk discount”, fokuserer Lidl især på frisk frugt og grønt og gode lokale varer.

Læs også: Lidl donerer overskudsmad til Blå Kors

Dette er ikke gået ubemærket hen for Michael Mørkøv, som glæder sig over samarbejdet med Lidl:

- Som alle cykelryttere har jeg et stærkt personligt fokus på træning, sundhed og ikke mindst kost. For at kunne præstere på højeste niveau, skal alt dette passe sammen, og her er maden selvfølgelig meget vigtig. Derfor er jeg glad for, at Lidl engagerer sig i cykelsporten som sponsor for mit hold, Quick-Step Floors. For uden mad og drikke duer helten ikke - uanset om man giver den gas på landevejen eller følger løbet fra hjemmefronten.

Lidl er for fjerde sæson i træk Official Fresh Food Partner for Quick-Step Floors, og holdet bliver fulgt tæt af de mange cykelinteresserede Lidl-ansatte rundt omkring i landet. Således også af Heidi Vittrup:

Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Skagenfood: Ægtepar sælger endnu en bid

Tre forbrugertendenser kan forandre din forretning i 2019

Virksomhederne skal øge fokus på den kræsne og aktivistiske forbruger.

Fire 7-Eleven pop-up butikker skal servicere 25.000 metalfans

Coop Sveriges opkøb af svenske Netto-butikker er godkendt

Farvestoffer i maden gav bøde til takeaway-restaurant

Trods bøvl: Rema vil stadig åbne butik i Helsinge inden jul

Nyhedsbrev

Lagkagehuset åbner butik i Espergærdecentret

FDB Møbler afprøver ny international strategi med butik i Frederiksberg Centret

Grønland lemper lov om alkohol og udvider salgstiderne

Irma vil give stor rabat ved selv små prisfejl

Hvis kunderne oplever en prisfejl, får de 10 procent rabat på hele næste køb i butikken.

Slagtere droppede fire-dages arbejdsuge: "Fridagen blev fjollet væk"

Ukronet konge af grænsehandel er død

En stolt og beskeden købmand byggede videre på sin fars kolonialhandel og skabte en institution ved grænsen.

Investerer millioner i nyt kyllingeslagteri

Coop kalder hummus tilbage efter fund af metalstykker

Netto lancerer "deleposer" på Bornholm

Glemsomme kunder skal hjælpe hinanden i et nyt forsøg.

Forbrugerrådet Tænk slår fast: Lidl er billigst på økovarer

Havemarkedet vokser – og havedyrkerne bliver yngre og grønnere

En ny generation har fundet vej til haven, og med sig tager de nye interesser og forbrugsmønstre.

Coop skjuler cigaretter og donerer 2,7 millioner til kamp mod kræft

Kræftens Bekæmpelse får Coops ekstra fortjeneste på tobak overrakt på Folkemødet fredag kl. 11.30

Bomberyddere tilkaldt: Håndgranat fundet på taget af dagligvarebutik

To mænd idømt fængsel og millionbøde for snyd med ølafgifter

Hard Rock hårdt ramt på pengekassen

Kødfri måltidskasser giver tocifret millionunderskud

Norsk eksplosion lukker samtlige brinttankstationer i Danmark

Se videoen: Mandag eksploderede en ny brint-tankstation i Sandvika nær Oslo. Årsagen er endnu ikke kendt, men alle danske brinttankstationer er lukket over det seneste døgn.

Nyt, fynsk ølsamarbejde

Rema 1000 går sammen med boligforening imod madspild

Bornholmske Coop-butikker går online

Salling Fondene donerer millioner til ny festivalplads

Dansk madspildspioner modtager international pris

Dansk fastfoodkæde tjener igen penge

Gigantminus hos Rynkeby

Politiet mistænker ni mænd for over 100 butikstyverier

Joe & The Juice når milliardsalg - men ekspansion giver tab

Sidste år kom de for sent, nu er jordbærplukkerne kommet for tidligt

5,8 mio. kr. fra Salling Fondene til gavn for hjertepatienter og pårørende

Coop skruer op for den grønne omstilling

Q8 vil være klimaneutrale i 2030

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Nyt update-magasin til medicinal.- og kosmetikbranchen

GS1 Denmarks sommerquiz

Indstilling til Danish Retail Award 2019

Nye lovkrav i Polen

Deltag i matchmaking til DanFish International 2019

Jeannett vender tilbage til Fagerhult

Tid til at stoppe wardrobing

Mange nye HR-funktioner med seneste Dynamics 365 for Talent - Måske du allerede har adgang

Stabelgitter - smuk og effektiv tyverisikring

Ubro SystemPac introducerer en ny biobaseret strækfilm

Interesseret i materialeteknologi? Og testfaciliteter?

Kvalitetes emballage til billige priser

Teknologi og innovation på folkemødet

Medlem af GS1Trade Sync? Få en komplet billedpakke med marketing- og planogramfotos for kun 100 kr

Dansk Energirådgivning deltager i innovative energioptimeringsprojekter i samarbejde med DAMRC

Holdbar emballageløsning til Eplehuset

Krydderier bliver til fjernvarme

Flotte displays i naturmaterialer

Miljø og kvalitet er i højsædet hos Filippa K

Opgør med hypen: Det her er blockchain

Kvalitet og smag frem for alt

Tid til at tænke leasing

Forbo præsenterer CO2 neutralt linoleum til møbler

Acne Studios' kamp for miljøet med miljøvenlig emballage

Fremtidens ruteoptimering til nutidens flåder

Send til en kollega

0.188