23948sdkhjf
>

Zalando lancerer skønhedprodukter til mænd

Zalando lancerer i dag skønhedsprodukter til mænd.

Læs også: Zalando introducerer stofmasker og donerer fortjeneste til hjælp imod coronavirus

Det sker som en udvidelse af den skønhedsproduktskategori til kvinder, som Zalando lancerede i marts 2018.

Zalando vil med udvidelsen etablere sig som ”go-to”-destination for mode- og livsstilsprodukter i Europa, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse. 

Lanceringen af skønhedsprodukter til mænd dækker over et sortiment på 1.500 produkter til hår-, hud-, krops- og skægpleje inden for 25 mærker.

L’Oreal, House 99 by David Beckham, American Crew og Anthony er blandt de 25 mærker, som nu sælges på Zalando.

Senere på året vil skønhedskategorien udvides til også at dække Østrig og Polen, så endnu flere lande kan købe skønhedsprodukter på Zalando.

Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Redaktionen anbefaler

Send til en kollega

0.126