23948sdkhjf

Bestseller og Salling Group går sammen i kampen mod Amazon

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Sportstøjmærket Only Play, der er en del af Bestsellerkoncernens portefølje, skal fremover også sælges via netportalen Wupti, som er dagligvaregiganten Salling Groups satsning i kampen mod Amazon. 

Læs også: Salling Group trækker t-shirts tilbage efter kopianklager

Det fortæller Finans

Salling Group er i gang med at køre Wupti i stilling som en dansk konkurrent til Amazon blandt andet ved at finde nye leverandører og andre samarbejdspartnere. 

- Vores kerneforretning er fortsat elektronik, men derfra breder vi os gerne ud på platformen. Og her er sport og fritid interessant, så det er oplagt at få også tøj med, siger Wuptis direktør Jette Radich og tilføjer, at nøglen til succes netop ligger i samarbejde og i at koble sig på hinandens styrker. 

Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Tre nye i spil til Præstø Apotek

Bornholmsk brillebutik med vokseværk

Salling Group trækker t-shirts tilbage efter kopianklager

Ilse Jacobsen slæber tøjkæde i retten

Kopivarer koster milliardtab i salg og 3800 danske job

Topchef klar til at lukke Matas-butikker

Nyhedsbrev

Matas køber succesfuldt dansk makeup-brand for 135 millioner kroner

Matas-rival har tredoblet omsætningen: Satser nu på udenlandske kunder

Apotekeren rykker ind i Kvickly

Nu åbner de første apoteker i et nyt samarbejde mellem kæden Apotekeren og Kvickly.

Bestseller og Salling Group går sammen i kampen mod Amazon

Amazon vil sælge billige hudplejeprodukter med eftertragtede ingredienser

2

Udenlandsk gigant åbner sin første butik i Danmark

Matas-kunder støtter voldsramte kvinder med en lille halv million

Kopivarer: Meget mere bliver taget i tolden

Medie: Kapitalfond vil sælge Sportmaster

Adidas sætter turbo på indtjening og salg

Flere pakker med kopivarer bliver fanget i tolden

Rekordmange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke

Helsam søger ny kædedirektør

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Uge 26 og 27 har vi solstik ☀️

Min Købmand på Godthåbsvej løfter salget med 65%

Expression har designet nogle super smarte fleksible messekit løsninger :)

Nye omlastestationer reducerer restaffaldet med 40-50 procent

CO2 neutralt website

Dennis scorer 12-taller – og er nu udlært elektriker hos EL:CON

Nyt update-magasin til medicinal.- og kosmetikbranchen

GS1 Denmarks sommerquiz

Indstilling til Danish Retail Award 2019

Nye lovkrav i Polen

Deltag i matchmaking til DanFish International 2019

Jeannett vender tilbage til Fagerhult

Tid til at stoppe wardrobing

Mange nye HR-funktioner med seneste Dynamics 365 for Talent - Måske du allerede har adgang

Stabelgitter - smuk og effektiv tyverisikring

Ubro SystemPac introducerer en ny biobaseret strækfilm

Interesseret i materialeteknologi? Og testfaciliteter?

Kvalitetes emballage til billige priser

Teknologi og innovation på folkemødet

Medlem af GS1Trade Sync? Få en komplet billedpakke med marketing- og planogramfotos for kun 100 kr

Dansk Energirådgivning deltager i innovative energioptimeringsprojekter i s...

Holdbar emballageløsning til Eplehuset

Krydderier bliver til fjernvarme

Flotte displays i naturmaterialer

Miljø og kvalitet er i højsædet hos Filippa K

Send til en kollega

0.218