23948sdkhjf

Aldi vinder Landbrug & Fødevarers mejeripris i kategorien discount

Tirsdag den 24. september blev en rigtig god dag for Aldi.

Her kunne Landbrug & Fødevarer til årets Fødevaredagen nemlig løfte sløret for, at Aldi i Aabybro løber med årets Mejeriprisen 2019, der hylder landets bedste mejeriafdeling i discountkategorien.

Butikken fik i starten af 2018 implementeret et nyt butikskoncept som et led i en større transformation hos Aldi i Danmark – og det er netop denne investering, der nu viser sig at give afkast, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse. 

- Jeg er helt utrolig stolt af at modtage denne pris på vegne af mit fantastiske personale. Hver dag har vi gjort os umage for at give vores kunder en god oplevelse, når de besøger vores butik og er derfor også ekstremt begejstret for at vinde denne fornemme pris, fortæller den stolte butikschef Henrik Jensen. 

- Med prisen følger naturligvis et stort ansvar – og det glæder vi os i særdeleshed til at løfte. Vores kunder skal uanset dag og tidspunkt mærke, at butikken byder på landets bedste mejeriafdeling - dette vil vi gøre vores bedste for at leve op til, siger han. 

Et helt nyt Aldi
Den store transformation i Aldi har, udover nye butikskoncepter, blandt andet også betydet flere friske fødevarer, større fokus på danske og økologiske produkter samt et ekstra fokus på de lokale behov og kunder.

Aldi har desuden igangsat en stor national tv-kampagne ”AL’DI ting du ikke vidste”, der har til formål at formidle alle de nye tiltag.

Det er kun anden gang, at Aldi deltager i Fødevarepriserne, som hvert år bliver arrangeret af Landbrug & Fødevarer – og som butikken i Aabybro nu kan se sig som én af de heldige vindere af.  

- Vi er utrolig stolte over, hvordan Henrik Jensen og hans kolleger i butikken i Aabybro har formået at løfte det nye butikskoncept fra start i en grad, der både understøtter de drømme, vi har for Aldi, men som samtidig er tilpasset de lokale kunder og deres behov. Det er en stor inspiration for hele koncernen – og derfor fortjener de også i særdeleshed den anerkendelse, som de i dag får, fortæller Kristian Jessen, der er PR- og Kommunikationschef ved Aldi Danmark.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125