23948sdkhjf

7-Eleven uddeler priser til årets bedste leverandører

Torsdag den 26. september samlede 7-Eleven sine samarbejdspartnere og leverandører i det Kongelige Danske Musikkonservatorium i København for at kåre årets bedste.

Med Cecilie Beck som konferencier gjorde 7-Eleven status på året, ligesom der blev kigget på planerne for 2020.

Traditionen tro var der priser på spil for 7-Elevens leverandører, og i år var der 12 nominerede i de fire kategorier: ’Årets mad- og bageri-nyhed’, ’Årets ud og møde kunderne pris’, ’Årets only at 7-Eleven produkt’ samt ’Årets leverandør’.

- I 7-Eleven sætter vi stor pris på vores samarbejdspartnere og leverandører.Vi er jo ikke meget uden vores leverandører og deres produkter, og derfor vil vi gerne hædre de partnere, der gør en særlig indsats og en positiv forskel for vores forretning. Vi har brug for nye idéer, produkter og løsninger, der kan bidrage til at holde 7-Eleven relevant og top of mind hos forbrugere på farten, siger Jesper Østergaard, adm. direktør i 7-Eleven.

Årets leverandør er …
Syv af de 12 nominerede partnere kunne tage en pris med hjem.

1) Kåringen ’Årets mad og bageri nyhed’ gik til Tulip, der vandt prisen for at have lanceret pølser fra Frilandsgris, der nu er i alle 7-Elevens pølser – som den eneste kæde på markedet. Med Frilands-konceptet, hvor høj dyrevelfærd, bæredygtighed, smag ogkvalitet er i højsædet, er det lykkedes igen at opnå vækst i hotdog-kategorien.

2) I kategorien ’Årets ud og møde kunderne’ fik alle fem nominerede en pris med hjem:

- Carlsberg vandt for at være en stærk partner, når 7-Eleven deltager i store events som Pride og Distortion

- Royal Unibrew blev hædret for deres uundværlige støtteunder CopenHell

- The Protein Kitchen fik en pris for altid at møde kundernei 7-Elevens butikker med et smil til promovering af både nye lanceringer og gamle klassikere

- Simply Chocolate blev kåret for det tætte samarbejde medkædens købmænd, der har resulteret i stærk vækst, hvor styksalget for hele 2018 var opnået allerede i uge 33 i år

- Tulip løb med endnu en pris for deres store engagementi at møde kunderne – uanset om det er til små lokale events eller store festivaler.

3) ’Årets only at 7-Eleven produkt’ blev Mountain Dew Jumpstart fra Royal Unibrew, der på få uger i de danske butikker er blevet én af de bedst sælgende varianter inden for energidrikke.

4) ’Årets leverandør’ blev Carlsberg, der vandt prisen for sin professionalisme og for at være en fantastisk sparringspartner i alle faser af samarbejdet.

- Carlsberg står altid klar til at hjælpe os i alle situationer, lige fra store events til små dagligdags-udfordringer i butikkerne. Vi værdsætter det tætte samarbejde mellem Carlsbergs konsulenter og vores købmænd,og sammen lykkes vi med at give vores kunder den bedste 7-Eleven-oplevelse, siger Jesper Østergaard.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094