23948sdkhjf

Nu kommer Føtex nok snart også med en onlinebutik

Salg af dagligvarer på nettet er stadig ikke et specielt stort marked sammenlignet med de fysiske dagligvareforretningers salg, men området er i vækst, og flere store kæder som Coop, Bilka og Netto er allerede med på vognen. 

Læs også: Magasin lancerer nyt onlineunivers

Og nu lufter kædedirektør for Føtex, Thor Jørgensen, over for Finans tanken om at lancere en klik-og-hent-løsning til onlinekøb for kæden, skriver Dansk Handelsblad

Thor Jørgensen fortæller, at der ikke er mange penge i at sælge mad på nettet. 

– Men vi ser, at det driver loyalitet på den lange bane. Så vi skal i alle formater være tilgængelige for kunderne, hvor de er. Digital tilstedeværelse er vigtigt for at øge og fastholde relevansen. Samtidig med at vi hele tiden skal fokusere på og udbygge de klassiske detaildyder i de fysiske butikker, siger Thor Jørgensen til finans.dk.

Læs mere hos Dansk Handelsblad (kræver abonnement). 

Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.125