23948sdkhjf

Dristige Rødovre Centrum blev topscorer ved awardshow

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Rødovre Centrum vandt to fornemme priser ved torsdagens awardshow for landets shoppingcentre.

Rødovre Centrum tog hele to priser ved NCSC Award Show, der løb af stablen i København torsdag 24. oktober.

Læs også: Populær pantstation vender tilbage til Rødovre Centrum

Ud over den prestigefyldte titel som Danmarks Bedste Shoppingcenter 2019 løb Rødovre Centrum også med prisen for Danmarks Bedste markedsføringskampagne i et shoppingcenter, fortæller centret i en pressemeddelelse. 

Og de nye titler kan give det succesfulde Rødovre Centrum endnu et boost, mener Mikkel Niess, marketing og event projektleder hos NCSC (Nordic Council of ShoppingCenters) Danmark, der står bag awardshowet.

- At blive kåret som Danmarks bedste shoppingcenter giver det lokale shoppingcenter en yderligere markedsføringsplatform til at fortælle om netop deres center og er samtidig med til give inspiration til de øvrige shoppingcentre og skabe en sund konkurrence imellem dem, siger Mikkel Niess.

Et shoppingcenter for alle
I sin markedsføringskampagne har Rødovre Centrum fokus på, at der skal være plads til alle og sætte kunden i centrum for den gode shoppingoplevelse, der er i Rødovre Centrum.

Og her har Rødovre Centrum skilt sig ud fra mængden, hvilket juryen også lægger vægt på i sin indstilling:

"Rødovre Centrum skiller sig ud ved at have givet mulighed for at initiere en direkte dialog mellem centrets kunder og mennesker, der står uden for, hvad der i bred forstand betragtes som ”normen”. Kampagnen har på flere planer og med stor succes søgt at nedbryde de fordomme, der eksisterer i dagens Danmark, og den har via en bred anvendelse af mediekanaler skabt høj opmærksomhed omkring centret i kampagneperioden. Kampagnen har skabt engagement og involvering af kunderne og er blevet modtaget særdeles positivt," skriver juryen i sin begrundelse. 

Læs også: Storcentre er klar til at tage imod kunder igen

“Kampagnen var meget utraditionel, havde ”kant” og var dermed grænsesøgende i forhold til, hvad man forventer at opleve i et storcenter i Danmark anno 2019. Derfor er Rødovre Centrum enfortjent vinder af kategorien ”Bedste Markedsføringskampagne” i tæt konkurrence med andre kreative og spændende bidrag," står der videre. 

Rødovre Centrum var sammen med seks andre shoppingcentre indstillet til prisen for bedste markedsføringskampagne, som er tildelt af en fagjury udpeget af NCSC Danmarks bestyrelse.

NCSC Danmark står bag kåringen af Danmarks Bedste Markedsføringskampagne i et
shoppingcenter 2019 og Danmarks bedste shoppingcenter 2019.

Med kåringen af NCSC Danmark Awards håber NCSC Danmark at sætte fokus på
shoppingcentrene som en væsentlig aktør i den lokale detailhandel- og byudviklingen.

Fakta:
NCSC Danmark er en del af NCSC Nordic, som er en brancheorganisation for shoppingcentre i hele Norden (Nordic Council of ShoppingCenters). NCSC arbejder for en kontinuerlig udvikling af den nordiske indkøbscenterbranche som en integreret del af det omliggende samfund.

NCSC samler alle de forskellige interessegrupper, der er involveret i indkøbscentre og skaber en neutral grund til faglige diskussioner. NCSC er talsmand og informationskilde for shoppingcenterbranchen

Årets vindere i NCSC Denmark Awardshow 2019:

  • Danmarks Bedste Shoppingcenter: Rødovre Centrum
  • Danmarks Bedste Innovation i et shoppingcenter: ROs Torv, Roskilde.
  • Danmarks bedste markedsføringskampagne: Rødovre Centrum.
  • Danmarks bedste retailer: Maria Black
Hold dig opdateret med RetailNews

Ja, jeg accepterer Nordiske Mediers betingelser og kommunikationsvilkår

Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

SuperBrugsens kædedirektør stopper

Fleggaard-butik drejer nøglen om

Fødevarestyrelsen kommer efter beskidt Fakta-butik for tredje gang

Nu åbner to corona-sikrede drivhusrestauranter

Ting til haven og boligen er med til at hive detailsalget op

Detailsalget i april er steget en smule, efter at marts har budt på det største månedlige fald nogensinde.

Stor biografkæde genåbner med tomme sæder mellem gæsterne

Nyhedsbrev

13.118 modtager dagligt nyhedsbrevet.

Annoncér i nyhedsbrevet
Se det seneste nyhedsbrev.

Selskab bag Bog & Idé vælger uddannelse frem for lønkompensation

En uge efter genåbningen: Politiet roser restauranter, cafeer og værtshuse

KPK åbner showroom både ubemandet og digitalt

Byger over byggeriet kan ikke gøre kål på trælastdirektørs forsigtige optimisme

Bestseller og H&M på top 10 over største ansøgere til lønkompensation

DI vil redde danske eksport med 20 forslag

Dansk modegigant lukker butikker og fyrer medarbejdere

Coronakrisen er med til at tvinge selskabet bag Tøjeksperten til at lukke 20 butikker og fyre 180 ansatte.

Pizzeria-ejer tjente penge på at købe sine egne pizzaer

Jensens Bøfhus med plus for første gang i årevis

Michelin-restauranter konkurs: Kreditorer står i kø med millionkrav

Kunde låst inde i Jem & Fix bad om hjælp på Facebook

Stadig salg i klassikerne: Carl Hansen & Søn igen på vej op

Større købelyst hiver forbrugertilliden et nyk op

Den danske forbrugertillid er steget til minus 8,8 i maj fra minus 11,9 i april, oplyser Danmarks Statistik.

Positivt for butikker at forbrugernes tillid stiger

Der er igen er mere tillid hos forbrugerne, og det er godt for butikkerne og ejendomsejerne, der har været gennem hårde måneder.

OK øger støtten til foreningslivet med 30 procent

Lokale klubber og foreninger får ekstra hjælp til at klare sig igennem coronakrisen.

Tomatketchup er kaldt tilbage

Topøkonomer vil give forbrugspenge til folk med lave indkomster

Nyt fra branchens bestyrelser

Til midnat blev den sidste mentolcigaret solgt i Danmark

1

Ekspertgruppe skal udfase økonomiske hjælpepakker

Rekordmange nye øl tappes på dåse

14.000 virksomheder har søgt om at få tilbagebetalt moms som lån

Krydderurter dyrket i butikken hitter - nu får alle Irma'er egen køkkenhave

1

Færre end normalt spiser ude trods restauranters åbning

Aarhusianske restauranter dropper buffeten

Bøtterne med bland selv-slik bliver åbnet igen

Grevinde Alexandra bliver ansat i Bang & Olufsen

Restauranters åbning betyder intet uden gæsters købelyst

Der skal være to kvadratmeter per gæst på restauranter

Kunderne er blevet bedre til at huske at tage en pose med

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Når der ikke må gå fisk i maskineriet

Brancheorganisationen EESPA: Vi skal holde handlen i gang

Unboxing – Er din indpakning værd at pakke ud?

Tal med medarbejderne om den nye hverdag

6 myter om lagerautomatisering

Spar 90% CO2 på dine transporter

Bannere i god kvalitet til en god pris

Butikker skal tage imod kontanter - også under Corona krisen

Skal du udveksle EDI med en eller flere detailkæder?

Miljørigtig emballage - nøglen til din e-handelssucces

Hvorfor skal du vælge refurbished, når du køber IT?♻

Messekit med spritstander U/B

Danmarks eneste producent af RC4-certificeret sikring

10 År SolutionWeb - Tak!

Med fokus på accessoires

ASSA ABLOY berøringsfri kontakt

Giv dit input til den teknologiske udvikling

HCS tilbyder fossilfri transport

Nyt katalog: Forsendelsesemballage til din webshop

Guld messekit, nu med håndspritstander u/b

Er din PC, tastatur og mus den rene bakterie og vira bombe?

Sølv messekit, nu med håndspritstander u/b

2020 Gartner Magic Quadrant for Multienterprise Supply Chain

Bæredygtig papiremballage med plastens fordele

Praktisk emballage til desinficerende vådservietter

Send til en kollega

0.141