23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Angrebslystne Naturli’ Foods har kurs mod milliarden

Naturli’ Foods, der de seneste år har oplevet et opsigtsvækkende vækst-boom med sine plantebaserede føde- og drikkevarer, er slet, slet ikke færdig med at vokse.





Nu vil Randers-virksomheden for alvor angribe foodservice-markedet - og inden længe runder omsætningen en milliard, fastslår direktør Henrik Lund i Dansk Handelsblad.





– Vi er ikke en milliard-virksomhed i dag, men inden for tre år omsætter vi på den anden side af milliarden. Uden for enhver tvivl, siger han til bladet.





Om satsningen på foodservice, som i dag leverer under fem procent af Naturli' Foods' omsætning, nævner Henrik Lund, at virksomheden hidtil ikke har været dygtig nok til at lave foodservice-løsninger, men at det er man nu. Samtidig vil Naturli' snart lancere endnu flere frostvarer til foodservice.





Direktøren fortæller til Dansk Handelsblad, at Naturli’ introducerede de første foodservice-løsninger på Anuga-messen i Køln i oktober. Dér tilberedte virksomhedens messefolk biksemad af det ærtebaserede produkt Pipfri til messestandens gæster.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14