23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop vil teste nyt discountkoncept i Danmark

Til efteråret går Coop i gang med at teste et nyt lavpriskoncept på danske kunder.

Det skriver Finans.

Overfor avisen bekræfter Coops informationsdirektør Jens Juul Nielsen, at selskabet nu går ind i en ny fase af testen af fremtidens lavprissupermarked, men det er stadig småt med detaljerne. Således er det endnu ikke afsløret, hvad det nye koncept kommer til at hedde, og hvor i landet det skal testes.

– Vi er allerede i gang fem steder, nogle steder under navnet Coop Hverdag, andre steder under Fakta-navnet. I den næste fase – som kommer til at omfatte omkring 15 butikker i løbet af efteråret – prøver vi nogle andre elementer. Først i 2021 beslutter vi, om vi skal skabe en helt ny kæde, skriver Jens Juul Nielsen i en mail til avisen.

I 2019 besluttede Coop at teste navnet Coop Hverdag på 10 Fakta-butikker. Derudover forsøgte Coop også at omdanne en SuperBrugsen til testkonceptet Coop Mad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.193