Den lille lokale butik har fået en renæssance under coronakrisen, og noget tyder på, at den også fremover kan være i stand til at vinde kampen om kundernes gunst.
Flere dagligvarekæder og branchefolk meldte allerede inden coronakrisen om øget salg af madvarer med lokal oprindelse. Nu ser man i den øvrige del af detailhandlen, hvordan forbrugere i ...
Ny trend i detailhandlen bider sig fast: Corona har slået os hjem
I en undersøgelse fra Retail Institute Scandinavia svarer halvdelen, at de vil købe flere danskproducerede varer fremover. 47 pct. vil handle mere i deres lokale butikker. Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer