Børnemøbelvirksomheden Flexa fik en ualmindeligt hård start på 2020, da coronaens indtog betød, at virksomheden måtte holde 100 kinesiske butikker lukket i månedsvis.
Dengang pegede adm. direktør Carsten Dan Madsen på, at nedlukningen på Flexas næststørste marked betød 2-3 tabte millioner på bunden hver måned, men i dag er bekymring vendt til bege...
Fra 2-3 tabte millioner månedligt til rekordresultat
– Det har været et rigtig, rigtig godt år og helt klart bedre end forventet, lyder der fra Carsten Dan Madsen, adm. direktør hos børnemøbelproducenten Flexa Foto: Flexa
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer